Internetbank

Idag har jag jobbat, blev bara två timmar. Hade lite ögongodis också, guud så söt han var ;) Synd att du inte jobba idag Anna :P ha ha!
Efter jobbet så tog jag en fika med systern Tessan. Blev en baguette med kycklingcurryröra på Bullen & Bönan. Den är såå himla god :) Och till blev det varm choklad .
Sen tog jag mig friheten och gick in på banken med Tessan och skaffade mig internetbank, så att jag kan betala mina räkningar själv. Hur bra som helst :)
Nu sitter jag här och gör inte alls för mycket :P Tänkte lägga mig i sängen en stund och samla lite kraft, för Elna kommer senare, så då ska vi snacka lite skit ;) Alltid kul! ha ha!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jaha okej! :)

Men det låter ju bra!

2008-09-01 @ 17:27:39
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0