Onödigt.

Ååh, när jag vaknade imorse så mådde jag verkligen piss. Min hals var uppsvullen och det kändes som att mitt huvud skulle sprängas.. Plus att klockan åtta stod Esri/Tuva (en valp på 10veckor) och gnällde.. Skoja inte att det skärde in i öronen på en.! Och hon slutade heller inte ! Jag var nära på att halshugga henne för fan ! Nåja. Jag lyckades somna om och vaknade halv elva igen.. Sen vid elva gick jag upp och gjorde en kopp te. Det var såå skönt för halsen.
Nu ska jag lägga mig en stund igen.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Inte för att vara petig men det heter "skar".. inte "skärde"..bara en liten upplysning.. Puss

2008-09-28 @ 17:54:01
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0