Party :)

Jag och Anna har skit kul på jobbet idag, verkligen. Jag skulle skala morötter, och så hitta jag en riktigt lång och en liten.. Så gick jag fram till henne och frågade vilken hon föredrar. Hon börja asgarva :P ha ha! Alltså jag har aldrig sett en sån stor morot för :p Den var skiiiit lång ! Synd att jag inte fota den . Sen fulade vi oss hela tiden :P
Dessutom fick jag leka servitris också :D Det var ganska kul faktiskt.
Ikväll blir det pizza, för Pontus fyller ju år :) Min lillebror blir 16år . Stora pojken nu :)
Och ikväll blir det dessutom fest för min kusin som fyller 18år. Så jag och min bror ska dit och fira honom. 

Kvällens låt:

Jag bara älskar denna låten. Jag hörde den första gången på ztv för nåna veckor sen, och blev direkt förälskad :) Den påminner mig om bulgarien, så jag har säkert hört den där nere :P ha ha!

Vad händer nu? Jag ska väl förbereda mig för att hämta pappa kan jag tänka mig.. Jag undrar om jag ska duscha nu eller sen? Jag tar det sen. Pallar inte nu :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska Fredrik ha fest idag :D ?

2008-09-05 @ 16:51:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0