Ring ring.

Jag har ringt till chefen, jag ska jobba på söndag klockan elva.. Det blir en lugn lördag.. i Kristianstad, hur kan det bli det?! :p ha ha!
Och så ringde jag till utbildningen, jävlar va jag stamma. Whatever, dom får ha tålamod :) Men hon som jag skulle prata med va på lunch, så jag ska ringa tillbaka vid ett tiden. Jag hoppas att det går :D Hade varit så kul om både Linn och jag gjorde utbildningen :)

Vad händer idag?
- In på systemet och köpa lite cider till lördag.
- Möjligtvis sola solarium, jag börjar ju blekna rätt rejällt.
- Städa mina rum, bara pyssla lite, jätte stökigt är här inte.
- Får inte glömma att jag ska tvätta kläder !!!

Nu ska jag gå och äta nånting :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0