Säsongstart


Då är det start för Idol igen. Ikväll klockan åtta på Tv4.
Jag har följt det varenda år, och jag kommer säkert göra det till det slutar. Har man en gång börjat så går det inte sluta som man brukar säga :P Men jag tycker det är himla dumt att dom har bytt ut juryn. Jag tyckte väldigt mycke om dom ju, speciellt när Clabbe var med :P Han var sån mjukis. Och Kirsti med hennes Halleluja.moment.

Min senaste idol-favorit är Danny från 2006. Han kanske inte är skit snygg, men hans sångröst är underbar.. Jag älskar låten If only you fast när inte Therese är med. :P Han har gjort många bra låtar, och jag hoppas han gör fler.

Rätt snygg kropp också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0