Sege dator !

Min dator är sååå himla seg.. Segare än Gandhi!

Så vad har hänt ikväll? Egentligen skulle jag vara brödbudgivare, men jag fastnade framför Idol istället :D Loulou aka Tjocke Berta (enligt Tessan) gick vidare :D *wiiiiie*

Imorron ska jag träffa min kusin Veronicka igen, har blivit mycke veronicka på sistone :P he he.. Men det är roligt :) Vi ska först in på Expert, för hon ska shoppa ny mobil, sen ska vi gå på Bo Ohlsson och sen blir det en fika. Tror faktiskt att jag ska ta med mig kameran :) Jag har inte mycket pengar, så det får bli en liten shopping, och liten fika :P Säkert på Bullen & Bönan så klart. Där är såå gott! Blev väldigt sugen på en bakad potatis, synd att dom är så himla dyra :/

Nåja, nu ska jag gå och förbereda mig för sängen. Blir en tidig morgon, jag ska träffa veronicka redan halv tolv :P ha ha!


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Det får du kanske göra oxå... jag menar HAllå?? JAg har faktiskt bakat en hel del i mitt liv men det kommer inte du ihåg för då var du ganska så liten... o du? Hur svårt o jobbigt e det att baka när man har en bakmaskin?... som jag sa innan får nog börja att baka ändå för det blir billigare.. så det e kanske en fråga om att man kanske måste... Plus att sen när man ändå går hemma så kan man ju lika gärna baka med tanke på att vi har en bakmaskin som underlättar det hela..;) så underskatta mig inte e du snäll..

2008-09-25 @ 21:56:30
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

HAr du sökt jobb på Svenska foder eller vad det nu heter?Puss

2008-09-25 @ 21:59:59
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Ok, kanon :D Men kom du bort med brödet då!! Ska bli såå gott!! thihi! Du är ju såå duktig!





åååh, jag är såå sugen på mobilen nu asså! Fast det blir nog en SonyEricsson för min del.. tror det i alla fall.. dem har fått in den rosa samsungen på katshing.se nu :)

2008-09-25 @ 22:24:07
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0