Vart tog Design - Simon & Thomas vägen?



Jag bara älskar dessa gayguys och hans lilla skåneterrier av nåt slag :) Deras stil är min smak. Men varför visas dom inte på tv längre? Jag saknar dom ju..

Så vad händer nu?
Det finns inte mycket att göra. Jag är ganska rastlös, hade gärna gått ut för en promenad. Men min förkyldning säger att jag inte borde. Man ska ju helst inte anstränga sig när man är sjuk.
Imorron blir det klippning ! Jag är så uppspelt, efter att jag har klippt mig ska jag hem och färga håret. *wiiie*
Kanske titta lite på tv nu, sedan ta en dusch.. Det låter bra :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Nu måste jag ju säga en sak faktiskt... promenader e skiiit bra om man är förkyld... en heeeelt vanlig promenad i sin egen takt... det e absolut inget farligt med det... Man anstränger sig inte om man tar en vanlig lagom promenad...=)

2008-09-08 @ 22:18:10
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0