Amen seriöst?!



Seriöst! Jag får såna här addningar minst en gång i veckan!  Jävla turkar som har inget bättre för sig ! Om jag hade velat se så hade jag frågat ! UUUUUUUUUUUUUURKKKKKKKK! Fan va jag hatar dom! Blev riktigt sur på denna tjejen som skrev till mig. Hon trodde att jag hade addat henne. HELL NO! In your dreams HUN! AAAAH!

Alla fall, nu har jag kommit hem från en runda på Cetlic. Övergiven och ledsen, för olika anledningar, men jag hittar lösningar. Det måste jag, jag kan inte vara utan min bebis, så är det bara. Hon är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

tack för tipset =) vi kör med olja i både gröt o pure nu, o så får han nån sked katrinplommonpure me. Allt väl me dig? kramis

2009-04-26 @ 08:34:29
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Carol

Alltså du ska inte ta emot främlingars addningar, du ber ju om virus pauline!

2009-04-26 @ 18:55:45
Postat av: Linda

DIN JÄVLA RASIST! :D HAHA! Så fort alla svennebananer blir förbannade på osvenska människor så är det minsann turkjävlar hit och dit. Fyyyyyyy dig Palleballe, du ska få smisk!

2009-04-26 @ 19:35:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0