Duktiga oss.

Som sagt, var hos oma och moster, mös lite där och åt god mat. Men fan va jag brände gummen :S
Efter det så gick vi hem, men beslöt oss för att gå en runda eftersom vi ville inte vara i lägenheten, den ser ut som en byggplats, och sen ville Tessan att Alicia skulle sova. Vi stannade till vid Milano och snackade lite med Chanette och hennes kille. Sen blev det en liten runda in på Konsum och köpte lite billig mat, fattiga som vi är :P ha ha!

Förresten så funkar inte min mobil igen, pga av obetald räkning. Det är verkligen bajs när sånt händer. :( Så jag finns här på bloggen, msn och ni som känner mig bra kan ringa till min systers mobil. Jag kommer nog inte ha mobil förrän slutet av denna veckan kanske. Om jag har tur.

Nu har Jocce precis rivet av garderoberna i hallen och vi har bärt in den ena i köket och den andra på mitt rum. Äntligen kan jag sluta leva i en resväska och sopsäckar :P ha ha!
Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag sova. Go natt !


Kommentarer
Postat av: channe

va har jag en kille? ha ha ha

visste jag inte he he

vi DEJTAR bara he he

2009-04-28 @ 12:14:33
URL: http://thislalady.blogg.se/
Postat av: Mino

Svar: Min helg har vart bra :)

vad jobbar du med?

2009-04-28 @ 13:51:17
URL: http://manreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0