En yr sådan.

Jag somnade på soffan efter Vakna med The Voice så där efter nio.. halv elva ringer elna och ronny, och babblar en massa. Först ronny om atvträffen som pappa anordnar imorron, sen elna med att ta det sista i hennes lägenhet. Gud, jag blev så yr så att jag började säga alla ord i ordboken typ :p haha! Stammar på olika ord kanske? :p
Så nu har jag släppt ut gossarna, snuffe stod bredvid soffan, studsade som en studsboll och gnydde lite. Kanske störigt, men det är så han får sin vilja igenom. Förutom när han tigger mat, jag har faktiskt inte gett dom så mycket "extra" mat, det ar väl blivit en liten chipsbit och en bit bröd. Annars inte så mycket..
Snart är det lunch. Jag tänker ofta på mat, jag kan ligga i sängen när jag ska sova och planera vad jag ska äta dagen därpå. Beroende eller beroende? Mat är gott, och det har det alltid varit. Man kanske skulle öppna en resturang? Hell no!
Nu ska jag göra nåt vettigt, ska bara komma på vad :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0