Go natt mina blyga läsare

Jag tycker mina läsare är lite tysta av sig.

Jag är helt slut idag igen, har flyttat grejer hela dagen. Fick jag tid att färga håret? Nej då, så nu får jag göra det imorron, tycker inte om att färga det samma dag som jag ska jobba. usch. tur att jag inte börjar förrän halv fyra :)

Snart naklas det Valborg, ska ni fira valborg? Jag (och lotta) bestämde oss för att inte festa till det ordentligt på valborg iår. För det är öja den andra maj, så vi vill satsa på det istället. Blir lite väl mycket annars, man är ju inte ung längre ;) mohaha! Så troligtvis blir det en lugn valborg med mys istället :)

Nu måste jag verkligen sova. Go natt !

Kommentarer
Postat av: channe

hallå. om du inte e ung längre va fan e då jag? ett ut torkat russin ha ha ha

2009-04-24 @ 00:32:06
URL: http://thislalady.blogg.se/
Postat av: Linda

jag vill på öja också :P meeen är pank :D fyller år första maj också så då blire väldans mycket. AS IF!

2009-04-24 @ 12:53:34
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0