Påsk!



Som vi alla vet så är det påsk vilken dag som helst. Som vanligt håller jag inte reda på vilka dagar eller när det börjar, men det är väl på torsdag? Alla fall, på lördag blir det påskmiddag med familjen. och jag ska göra min goda jansson! Mmm, jag är inte så glad för jansson, men min är supergod ;) Jag ska se om jag hinner baka nåt påskigt :P
Jag älskar ju alla högtider och vill ha värsta brakarfest varje gång, och göra allt och mycket stort. Sån är jag :) Jag älskar ju att fixa med fester. Min 18års- och 20årsfest ordnade jag med själv. Gjorde maten, dukade, inhandlade allting. Superroligt :D Man kanske skulle bli partyfixare? ;)
Nu ska jag se färdigt på house, gå en runda med gossarna, sen nanna :) Det blir nog ett inlägg innan jag går till sängs.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0