Aj aj aj!

Nu är p-staven ute! :D Det gjorde inte jätte ont, bara när hon tryckte och klämde, det gjorde ganska ont. Jag var dum nog och sa att jag inte var så känslig så hon tryckte nog på lite mer bara för det :S Och jag passade på att köpa lite kondomer, 20kr/paketet, skit billigt! Man ska ju alltid skydda sig, mycket viktigt! :D Kom ihåg det ungdomar!

Efter besöket så körde jag och mamma till B&B och fikade lite, vi hade tid över för vi ska inte vara i Ystad förrän närmare halv två :)  Självklart blev det en bakad potatis med kycklingcurryröra, det låter egentligen inte gott, men jag lovar, röran är så himla god och passar bra till bakad potatis :)
Det blir nog lite mobilbloggning sen , ciao!

Kommentarer
Postat av: simone

Aj :/ Men varför tog du ut den? Jobbigt med kondomer tycker jag :)

2009-08-31 @ 13:44:03
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Laila

Tack så jättemycket =) vad glad jag blir =)

2009-08-31 @ 17:08:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0