Go natt!

Jag är verkligen aptrött och ska bara läsa igenom mina 90inlägg, sen ska jag nanna. Det blir jobb hela dagen imorron också, blää. Vi hade inte alls mycket folk idag. Två stycken på lunchen och ca15 på kvällen, ganska sjukt faktiskt. Med tanke på att vi kunde ha över 100stycken på en dag för bara nån vecka sen.
Pappa och mamma var och åt hos mig (äntligen!) Jätte mysigt och kul :D hi hi. Mamma skulle fota mig hela tiden, men på jobbet är jag faktiskt ingen linslus ;)

Jag har fått min mobil idag! Den är så himla fin att jag nästan fick tårar i ögonen. Jag måste köpa en mobilstrumpa så att den inte blir förstörd :) hehe. Jag visar den en annan dag, orkar verkligen inte att fota den osv.

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0