Händelserik dag.

Om man summerar dagen, så har det hänt ganska mycket, jag har inte fått en lugn stund, förrän jag kom hem nu på kvällen. Först in till Ystad och shoppa med pappa, sen hem och passa Julia, sen direkt till mamma, sen handla, sen hem och laga mat. Ja, det blev många "sen" men skit samma. Och jag gjorde inget som jag egentigen skulle göra, nämnligen tvätta/städa bilen och tvätta lite kläder, alltså får jag göra det imorron. Fan va drygt.

Jag behöver en ny tv! Min flimrar och ljudet dör lite då och då, så att man får slå lite på den. Kiss kass värdelös, men tv är inte nåt jag priotierar just nu. Jag måste först ha en ny mobil :P Glöm inte ringa Tele2 pappa! Så är det. och jag måste tatta mig också. Jag tycker att det börjar bli tid. Men frågan är vad och var. Den döskallen som jag hade tänkt mig (i flera år), jag hittade bilden på den och den var inte så rolig som jag trodde. Alltså, jag får komma på något nytt. Men jag tänkte faktiskt tatta in izzis tassar och hennes namn. Det kan väl bli fint? Då är bara frågan var.. Mamma har Milles tassar på foten, jag tycker det är himla coolt, men kanske inte ska härma? Eller så gör jag det ;) Mohahaha!


Nåt i denna stilen, absolut inte så här. Men en snygg textstil och hennes tassar :) Möjligtvis ett rött hjärta om jag har lust. Jag tror det kommer bli skit bra :) Lotta, lust att tecka? ;) ha ha! Bara skoja.

Nu måste jag sova. Känner mig lagom trött, och jag börjar inte förrän eftermiddag imorron, så jag kan nog sova till tio alla fall :P Sen måste jag tvätta och ta hand om bilen . Eller? Jag ska nog sluta skriva saker som jag ska göra, för oftats gör jag det inte. ha ha!
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0