Man kanske skulle skärpa sig?

Jag tänkte att jag skulle göra lite chiliconcarne så att jag skulle ta med det till jobbet. Men när jag står och steker färsen så känner jag en konstig doft. Färsen är fan gammal! åååh! Så det får bli mackor på jobbet..

Jag ska börja skärpa mig nu vad det gäller vad jag stoppar i munnen. Mat då alltså. HAHAHA! För jag hade kunnat varit ännu smalare om jag hade skärpt mig, men vi får se hur länge jag har denna tanken :P ha ha! Förhoppningsvis länge.

Jag var ju på arbetsförmedlingen innan, självklart var det bara ett litet fel jag hade gjort. Kryssat i fel ruta! ÅH! Nu tar det ännu längre tid tills jag får dom förbaskade pengarna.
Sen var jag och lämnade Izzi hos mamma, hon ska ju bli parad. Dessutom tar hon hem mille idag också :) Lille skrutten. Kommer sakna honom.
Det är sjukt varmt! Jag sitter faktiskt med bikini på mig, pallar inte ha kläder på mig :)

Nu ska jag ta det lite lugnt innan jobbet, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Ha ha ha ha ha..det där med pengarna drababr ingen fattig!!

2009-08-11 @ 09:50:11
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0