Så himla skönt

Jag fick för mig att jag skulle börja klockan tre idag. Lite panik det har varit då eftersom jag sitter i badrocken och har precis duschat. Men jag skicka ett mess till Anna och frågade om jag började fem eller tre, som tur blev det fem. *pustar ut*
Påminn mig att ALDRIG ta rum 2 på solariet, den maskinen har ingen kroppsfläkt, bara till ansiktet. Fatta vad det blir varmt! Plus att den är mini, har nästan rören i ansiktet! Jag fick gå ur solariet var fjärde minut för jag blev så himla varm ! helt sjukt. Annars brukar jag ta rum 1, för det är min absoluta favorit, sen har kroppsfläkt och den är stor så att man behöver inte få klausterfobi! Men när jag kom dit så var den upptagen, var fyra minuter kvar och jag pallade inte vänta. Plus att jag trodde att jag började klockan tre, så jag var lite stressad.

Nu ska jag göra lite mat, det blir fisk idag också :) Ja, dom kolbitarna jag visade igår vad panerad fisk ;) ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0