Sköööna soool! :D

När jag vaknade idag, runt halv elva  så märker jag att det är sol ute, så jag slängde på mig bikinin och släppte ut hundarna. Det är perfekt strandväder! Självklart jobbar jag heeeela dagen. Kunde det inte vara så här igår? Nåja, kanske blir det imorron? :) Så nu sitter jag här och äter min frukost. Gud så skönt det är att vara ute. More sun to the poeple! Speciellt min bror som är likblek för att han sitter vid datorn dagarna i ända ;) ha ha!


Izzi försöker slicka bort mjukost som hon fick i pälsen :S


Carol, jag är sån där "yoghurt-människa" nu :P ha ha!


Ganska rolig bild va? Tyckte den blev cool :D

Nu ska jag fortsätta att sola så att jag får lite färg ! :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Tahaha vilken fluffig hund ! :D



Kram, Alicia @ http://ThatAlicia.blogg.se

2009-08-05 @ 11:57:42
URL: http://thatalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0