Stressar i onödan

Jag sitter här och trycker in min frukost i truten bara för att jag tror att jag ska köra halv tolv till jobbet. Men nej, jag ska inte vara där förrän halv ett, så jag behöver inte köra förrän tolv. Fan, jag kan vara yr.  Trött och irriterad är jag. Jag får sluta vara uppe så sent. Men så blir det när man jobbar så sent, man vänder på dugnet lite.


Jag funderar på om jag själv ska skruva upp mina hyllor i min garderob. Pappa är ju segare än gandhi, ha ha! Nä men jag tror först att jag får röja upp där lite, där ligger kläder överallt! Sen får jag väl skaffa alla grejerna och helst ta upp borren till honom och helst av allt, borra själv. HAHA!


Fan, jag hade kunnat sova en kvart till..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0