Kan jag inte ta med mig hela garderoben?

Det här med att bara ta med det nödvändigaste är inte min grej. Jag tycker om att ha mycket att välja på, att ta med två tröjor och två byxor bara för att ha så lite så möjligt tycker jag är vansinigt. Visst att ta med 10 av var sak är också sinnes, men jag tycker om att ha allt med mig. Annars blir jag vilsen :P Jag vill ju inte ha med mig för mycket heller. Jag vill inte vara orsaken för att planet störtar :P haha! Nåja, jag får nog tänka om vad jag ska ha med mig, just nu ligger hela min garderob i min resväska :P

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Hehe, så brukar jag oxå packa.. till en början ;) haha! Men sen får man ta bort en massa. Men du ska väl handla lite där? Tänk på det när du packar.. annars kommer inte det få plats :)

2009-12-20 @ 18:04:29
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0