Stress eftermiddag

Jag tänkte att det skulle bli en lugn och skön eftermiddag, men nu har det kört ihopa sig lite eftersom vi bara har en bil. Jag ska köra och lämna odjuren och snabbt in på boan. Pappa och bea skulle också ha bilen för dom hade ärenden att göra innan min halvsyster med company kommer ikväll (tyvärr missar jag er ikväll:( men vi ses en annan dag) Så det har kört ihop sig lite, men jag hoppas att det löser sig i halvlek :)
Och att där var nån dum jävel som ville spränga ett plan som gick till usa gör mig inte mindre stressad precis! För fan, ha bättre koll i väskorna! Jag vill inte dö i luften, eller överhuvudtaget!
Nåja, jag är fortfarande förkyld och jag hatar det! Jävla mög..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0