Bläää.

Jag skulle ju egentligen afro-jama idag, men shit, jag hade verkligen ingen lust. Jag har ingen lust att göra nånting. Imorron måste jag skärpa mig. Mat måste köpas hem och jag måste in på arbetsförmedligen och lämna mitt intyg så att det blir nånting gjort. Och jag måste skicka tillbaka filmer! Vet ni va? Jag har gått med i en filmklubb, Home Enter om jag inte har helt fel för mig. Först fick jag sex and the city filmen för några månader sen för typ en krona och 30spänn för frakten, visst det kan man ju betala. Men nu för någon vecka sen fick jag hem tre filmer (som jag inte har beställt) och så ska jag betala över 500kr! HELL NO! Dom är helt sjuka, så jag ska lämna tillbaka filmerna och säga upp mitt medlemskap där. Nästa gång kommer väl filmer för 1000kr, skulle inte förvåna mig.
Nu ska jag slänga mig i soffan igen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Tackar :)



Jobbigt att få hem filmer sådär bara.. Fast det brukar väl alltid vara så? Det står i det finstilta som man aldrig orkar läsa :P

2009-02-18 @ 22:03:58
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0