Därför.

Jag har inte mått så bra idag, därför har jag hållit mig borta från bloggen.
Helt enkelt har jag haft mycket att tänka på. Jag har kommit till en punkt där jag är helt förvirrad på vad jag ska göra med mitt liv, och vad som händer imorron. Jag har ingen kontroll, det skrämmer mig.
Jag sov till klockan ett idag, och har princip bara legat i soffan hela dagen och kollat på tv. Jag tog mig faktiskt i kragen och lagade mat till familjen och diskade. Men jag har bara legat som en mumie.
Jag vill inte gå in på detaljer, det är för privat.
En positiv sak hände idag. Jag fick ett mail av min logoped att hon ska skicka ett intyg om min stamning, så jag kan ge det till arbetsförmedlingen så att jag får ett skjut in i arbetslivet. Det borde göra mig glad eller hur? Jag är jätte glad, men jag känner ingen glädje.
Jag är nog tillbaka imorron. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oooh pretty lady, jag finns om du vill prata <3

2009-02-02 @ 22:02:14
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anne

"Efter regn kommer solsken"

Kram Anne

2009-02-03 @ 08:07:46
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0