Hungrig.

Jag är egentligen inte hungrig, men jag känner hungerkänslan.. Det är verkligen jätte jobbigt. Jag får dricka lite vatten :) Säkert kroppen som skriker efter vätska. Vet ni att ibland när ni känner er hungriga, så är ni egentligen törstiga?
Jag är jävligt sugen på tzatziki, så jag ska göra det imorron tänkte jag. Och kycklingspett.. Mmm. Har precis tittat på Du är vad du äter, dom hade grekisk mat. Det är så jävla gott :D
Vi ska få hem ett halvt vildsvin imorron, så vi kommer äta svin i ett halvår framöver :P haha! Jag har aldrig käkat det, så det ska bli kul att pröva :)
Nu ska jag ta en kopp te, för att dämpa min hungerkänsla. Jag kämpar och jag kämpar. Håll tummarna för mig :D
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Natta

förhoppningsvis jobb :)



tack!

2009-02-19 @ 21:18:15
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

åååh, vildsvin är skit gott :D Varför ska ni få det?

2009-02-20 @ 10:25:39
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0