Jo, eller hur.

Skulle jag gå lägga mig? näää, vem trodde det? :P Min killkompis ringde mig och ville ta en cigg och snacka lite, så jag fick dra på mig kläder, ja jag hade faktiskt inte gått och lagt mig än. Jag var totalt osminkad och håret var uppsatt i en stor boll. Jätte sexig var jag :P haha! Men han har flickvän, och jag är inte ute efter honom, så varför skulle jag göra mig till? :P ha ha!
Sen när jag kommer in igen så skriver lotta till mig på msn, so on and so on. Slutade med att hon frågade om jag ville med till Ystad imorron, skit kul när man inte har pengar :/ Men va fan, inte kan man sitta inne hela dagarna.
Och vi är galna i chailatte, vi älskar ju espresso house version av den. Men det har lixom inte öppnat upp i Ystad än, nån som vet när dom öppnar upp? Alla fall, konversationen blev så här.



Vi prövade på chailatten på Snuggles, men i självaverket (tror vi) att det var chai-te, och det är inte samma sak. Men den smakade mjölk utsped med vatten, typ som McDonalds coca-cola. ha ha! Ajja, äcklig var den alla fall. Men deras bagels är to die for :P

Nu måste jag verkligen sova.! Go natt !

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

åååh, nu blev jag sugen på bagels ju!! haha ;)

2009-02-04 @ 23:50:12
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Koppen gör ganska god chai latte!

2009-02-05 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0