Lite avis jag är.

Nu är det så här att min mamma har verkligen varit jätte duktig. Hon har verkligen varit sträng mot sig själv och börja äta nyttigare mat och inget sött/chips. Under en 2års period har hon gått ner 25kilo (!) och dom senaste två månaderna har hon gått ner 12kilo(!), så nu väger hon mindre än mig och har en storlek mindre i kläder än mig. Hon har verkligen varit jätte duktig, och hon förtjänar det ! Hon har vägt jätte mycket och nu är hon på väg ner. Jag kan ju säga att jag är mycket avundsjuk på henne, för jag vill också gå ner 25kilo. Njaa, 20kilo alla fall. Då är jag på samma vikt som jag va när jag träffade min dåvarande pojkvän, för cirka 7år sen.. Herre gud, är det verkligen så länge sen? :S
Nu håller jag på att leta upp lite gi-recept som jag ska printa ut imorron, och eftersom det är helg så kommer jag börja med mitt nyttiga liv nästa vecka :) Håll tummarna för mig! Nu är det tävling mellan mig och mamma om kilona :P ha ha!


Bara detta ser mumsigt ut :D Gå in på tasteline och kolla andra recept. Bästa sidan :D

Nu ska jag gå ut med Izzi, sen ska vi nanna. Imorron måste jag verkligen städa och tvätta !

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Det låter väldigt bra och sunt Bettan :D Jag lovar att jag ska heja på er! Ni kan kanske hjälpa mig att gå ner dem där 3 kilona som jag vill gå ner :)

2009-02-05 @ 23:29:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

ha ha ha h..såå roligt att läsa:"eftersom det är helg så kommer jag börja med mitt nyttiga liv nästa vecka "... ha ha ha..vad e det som gör att man inte kan börja att äta nyttigt på en helg? Kanske lika bra att ta tag i det direkt? Aja..vi ses ikväll..Puss o kram

2009-02-06 @ 08:48:43
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0