Ny vecka, ny start.

Jag fick starta min morgon med en banan. (!) Jag som ville ha havregryn med mjölk, men vi har ingen mjölk!
Tänkte att jag skulle in och handla, sen sola... varför har jag inte gått och lagt mig igen? Jag utmanar mig själv och ser hur länge jag kan vara vaken :P Går väl ända till jag lägger mig i solariet, hehe.. Men alltså grejen är att jag måste vänta till typ halv åtta, för Ica öppnar inte förrän 8, och solariet klockan sju. Det tar fem minuter att köra in till tomelilla, ja ni kan tänka själv :P he he. Jag måste verkligen sola! Mamma är ju brunare än mig nu !
Jag får väl göra mig iordning och köra in till Tomelilla. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0