Välkommen till vuxenlivet Pauline

Jag har strålande nyheter idag, som får mig på bra humör :D
Det är nämnligen så här är att jag, Tessan och alicia ska flytta ihop! Tessan fick reda på idag att hon fick lägenheten ! Varför jag inte har skrivit om detta innan är att det har varit en hemlis :P
Nu kommer jag ut i vuxenlivet på riktigt känns det som. Nu är det allvarligt ansvar som gäller, och skaffa jobb så att jag kan hjälpa till med hyran och så vidare. Jag har ju turen att i början av mars kommer jag gå med i Jobbgaranti för Ungdomar, och där får jag ju "dagslön" på 130kr tror jag. Så där blir en liten peng, men inte jätte mycket.
Den första april flyttar vi. Vilket skämt ;) Jag behöver ju inte packa än, jag har inte så mycket grejer. Det mesta är faktiskt nerpackat eftersom jag ändrade sovrum. Så i slutet av mars kan jag börja packa :P ha ha! Soft.
AAAAH! Jag kommer ju inte ha nåt internet :P ha ha! Och heller har jag inte råd med nåt mobilt bredband . Hmm..

Jag bestämde mig för att stanna hemma, jag mår inte bra, börjar bli förkyld och det andra. Plus att Carols superstarka kaffe gav mig knip i magen illamående. Tack! :P Men fan, det rensade tarmarna ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men din systers sambo då? Ska inte han bo där?

2009-02-25 @ 13:12:22
Postat av: channe

JAG UTMANNAR DIG....

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!



1. Vad heter du?:CHANETTE

2. Ett ord på fyra bokstäver: COOK

3. Flicknamn: CHRISTIN

4. Pojknamn: CHRISTOFFER

5. Yrke: CEOLIST

6. Färg: CERIS

7. Klädesplagg: CHANEL SKOR

8. Mat: CLEMENTIN

9. Sak i badrummet: CEMENT VÄGG

10. Plats/stad: CHICAGO

11. En orsak att vara sen: CHEF BRÅK

12. Något man skriker: CHANNE( mitt smeknamn)

13. Film: CLOCK WORTH ORANGE ( eller hur fan det stavas)

14. Något man dricker: CIDER

15. Band: CARDIGANS

16. Djur: CHIMPANS



kul om du skriver en liten kommentar om du antar utmaningen. alltid kul att se resultaten =)

2009-02-25 @ 16:18:19
URL: http://thislalady.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

GUUUD va roligt för dig Bettan :D Äntligen kan du flytta hemifrån!! thihi!!

2009-02-25 @ 18:24:29
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0