Veckans



- Komma ut.
Lotta drog med mig ut på stan, nästan bara för att lixom. I början av veckan mådde jag inte alls bra, så det var skönt att komma ut.

- Träffa kompisar
Jag har både träffat Carol och Marre denna veckan, *kryss i taket* Vad skulle man göra utan sina kompisar? Älskar er girls :)



- Akta er för gubbar i keps som kör bil!
Jag blev ju påkörd av en gubbe på Icas parkering, bilen blev lite skadad. "Men det kunde varit värre" som tanten sa hela tiden :P

- Visste inte vad jag skulle göra eller nåt.
I måndes visste jag varken ut eller in, jag bara låg precis hela dagen. Snacka deppig! Men nu börjar det bli bättre :D


Imorron ska jag börja med mitt "nya liv". Eller rättare sagt, min nya kost. Nu jävlar ska jag bli smal, jag såg några skräckbilder på mig idag, usch usch usch. Men jag kommer börja min måndag med att köra pappa till jobbet klockan sex på morgonen (!) Suck.. Så därför ska jag gå och nanna nu . Go natt !

Kommentarer
Postat av: Natta

Din fråga är nu besvarad på bloggen :)

2009-02-08 @ 22:29:35
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0