Vilket flyt, en hel outfit på en timme.

Nu har jag precis kommit hem från en shoppingrunda med broren. Jag skulle hjälpa honom med att handla kläder :) Som min familj vet så är han vääääldigt kräsen och vill helst inte pröva allt för mycket kläder. Men allt gick som på räls. Först körde vi till Komstad för att köpa skor, hittade skiiit snygga Blend-skor. Egentligen ville pontus ha löparskor (som han har haft innan), men hur snygga är dom att ha som vardagsskor? Dom heter löparskor för en sak, och pontus är inte en sån person :P he he. Sen körde vi till Boan, han prövade säkert fem par jeans *kryss i taket* och han tyckte om ett par, kräsen? jadå. Och så hittade jag en skit snygg huvtröja med ett stort tryck till honom och han hittade en t-shirt. Och allt detta gick på en timme, inkl tidsfärd på ca 15min. Grymma vi är va? :D he he. Och det är synd att jag inte har nån kamera som jag kan fota hans outfit, och det ser ut som att mamma har tagit med sin. Lite tråkigt :/ Men jag kan säkert visa er annan dag :)
Jag tyckte det var jätte roligt att shoppa "åt" honom, jag blev nästan mer glad än honom :P Man kanske skulle bli personal shopper? Vilket grädde jobb :)

Nu ska jag ta en kopp te, ellor nåt. Det var länge sen :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0