Bella center ffs!


Nej, jag har inte slängt mig i sängen än, för jag kom på att det är ju snart fashion dagarna på bella center i köpenhamn! Jag måste dit ! Om jag så ska luffa dit.
Jag åkte dit varje år med klassen under mina tre gymnasieår. Det var verkligen askul! Och man sprang runt och tog gratis kassar och grejer, visst man kan ju köpa grejer där också, men det hade man inte råd med ;)
Jag vill (måste) verkligen dit iår också, jag måste få lite inspiration! Eftersom jag troligtvis ska börja plugga till kläddesigner till hösten kanske? :)
Sen har dom alltid catwalkvisningar. Det är så kul att titta :)
Det början i början av februari, gå in på deras hemsida www.bellacenter.dk


Bilderna är lånad av http://www.bellacenter.dk/

Detta får mig att tänka tillbaka på tiderna när jag och mina klasskamrater åkte dit, därför ska jag dela med mig lite till er :)
Dom fyra första bilderna är nog från andra gången vi var där.
     

Detta var sista gången vi var där, och typ enda fotot. Av någon anledning hade jag inte med mig kamera. Jag och Albi :)

Nu är det tid för min datapaus :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Tezzan

JAg vill följa med till Bella center.. hur mycket kostar det att köra över till köpenhamn?

Puss

2009-01-22 @ 10:31:44
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0