Bort med vitt !

Till min förvåning igår så hade mamma köpt hem vitt bröd (!) Vi har inte gjort det på flera år. Jag trodde att det skulle bli gott, vem tycker inte om vitt rostat bröd? ;) Så jag gjorde mig två äggmackor, men när jag äter mina mackor så smakar det inget ! Vita bröd smakar inget ! Jag fick fantisera att jag åt ett fullkornsbröd. ha ha!
Förr åt vi alltid vitt bröd, så smått började mamma köpa hem fullkornsbröd. Vi tyckte blää, men så småningom fanns det inte nåt annat alternativ, så man börja tycka om det helt enkelt. Och nu när mamma köper hem vitt bröd, vill man ha fullkornsbröd. Halleluja?
Vad tycker ni, äter ni vitt eller fullkornsbröd?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0