Want to, but I cant help it. I love the way it feels.

Fan vad jag älskar Ne-yo. Jag hatade hans första låt, So sick eller vad den nu hette. Men låtarna efter det, åååh! Jag bara älskar Because of You. Det är min älsklingslåt, jag lyssna alltid på den när jag åkte tåget till Stockholm. Plus att han är ganska sexig ;) Men inte hans ägghuvud !
Hör här på because of you.

Förresten, jag fyller snart år. Den 17:e februari om någon har glömt det :) Tänkte skriva en önskelista, den är inte så lång iår.
- Presentkort (H&M, Gina Tricot)
- En klippning på L.U.G.G! Mitt hår behöver verkligen en omgång ;)
- Usb-minne. (finns på elgiganten) Jag lovar, vilken dag som helst lägger min dator av och då vill jag ha mina saker i säkerhet.
Det var nog allt. Eller ja, jag önskar mig mycket mer. Men dom sakerna vet jag att jag inte kommer få ändå för att dom är för dyra ;) ha ha!

Nu är det dax för sängen :)
Go natt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0