Cottage pie fortsättning





Det var så gott att det ****** i munnen. Detta ska jag lätt göra nästa söndagsmiddag :D Och det var sååå busenkelt !
Det ni ser på bilden är min hemmalagade Cottage Pie (fråga mig inte vad det heter på svenska, för det vet jag inte. hi hi. Ni kan se längre ner vad det innehåller) Och så gjorde jag en jätte god sallad till :)
Men jag tyckte den var lite smaklös, så jag har kommit på några ideér som jag ska göra till nästa gång ;)
Nu ska jag gå och göra nåt vettigt .

En dag ska du också besiktiga bilen och diskutera priserna på Ica.




hur är detta möjligt? Jag låg på 4485:e platsen igår (!)

Kommentarer
Postat av: Linda

S: vars din blogg låg :P HAHA. hade jag aldrig orkat kolla igenom :P



inte för att vara dum men det ser inte så gott ut :D HAHA! Men jag är kräsen också :D

2009-01-12 @ 19:46:54
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Okej. Men jag är kanske lite blond ;)



Oj. Vilket hopp. Har du fått fler besökare eller fler kommentarer än annars kanske? Jag tror inte man kan lita på domdära listorna. Faktiskt.

2009-01-12 @ 20:15:46
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anne

Grattis! Vad kul att du har en sån populär blogg! Jag har inta alls lika många besökare som du. Du skriver lättläst och kul! Ha en bra kväll

2009-01-12 @ 20:18:20
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker tvärtom ...det ser hur gott ut som hellst=)

2009-01-12 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0