En del av Pauline.

Jag rensade lite bland mina lådor, och jag hittade gamla saker från förr. Tänkte att jag skulle visa :)


i sjuan skulle man ha mååånga pärlarmand av plast :P


Detta är skrivet år 1999, jag var då 11år och var kär i en nörd vid namnet kristoffer. "Men det är sådär roligt" HAHA! Fan va jag är rolig :P Skrev som en kratta.. Och jag visste egentligen inte vad ordet älskar betydde.. :/ Förresten, vaddå kyrkan? Tro inte att jag gick i kyrkan varje söndag. Vi är inte en sån familj :P


Lite smått och gott. Bland annat tamagotchi! (hur stavas det?) Det var ju ganska populärt ett tag när jag gick på mellanstadiet, och nu har det kommit tillbaka igen. Funderar på att köpa en? HAHA! :D

   
Jag älskade mina djur-i-transportbur, dom är ju sååå söta !
Och ett tag var jag helt frälst på små grodor, helst skulle dom vara tjocka.

Nej, nu ska jag ha en liten datorpaus. Jag brukar stänga av datorn vid två tiden och sätta igång den några timmar senare. Det är mycke bra, hinner man göra annat och dessutom tänka på annat :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

HAHA, vem va Kristoffer?? haha ;) Kommer jag fan inte ihåg att du varit kär i!

2009-01-08 @ 14:23:10
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: patruska

hoho nostalgitripp!

2009-01-08 @ 15:22:01
Postat av: veronica

herre gud ja! dom armbanden! hehe.. hade osså fullt av sånna =) nu undrar man varför..dom e ju inte speciellt snygga! ha ha ha =)



jo d tror ja nog blir bra.. om ja inte fått den lilla tills dess.. har haft förvärkar/värkar hela natten o hela dagen idag.. så fort ja gör något så "hugger" d till.. HOPPAS!! då får du komma till BB o fika me oss =) pussss<3

Postat av: Anne

Oj vad mycket prylar! Jag vet precis hur det är...

2009-01-08 @ 18:06:34
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

O M G !! haha, det hade jag fan glömt :D Fan han skulle du blivit tillsammans med ju.. han kommer bli fet-rik, om han inte redan är det! Han har ju gått på nån jäkla rymdskola uppe i Umeå eller nått sånt..

2009-01-08 @ 19:09:49
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0