Helt slut.

Ja, ni har jag kommit hem från min lilla tripp. Det blev några saker på h&m. 
Gick in en sväng på boan när jag var i tomelilla. Hittade jätte söta kläder till Alicia :) En runda på systmet blev det också. Sen shoppade jag loss på Ica :P haha! Jävlar vad mycket mat det blev, nu lär vi inte svälta på en vecka :)
Sen ska lotta hjälpa mig att baka. Ska göra lite cheesecakes till lördag :) Muuums!


- Lösögonfransar, mascara, örhängen och ett armband :)

Man kan ju säga att jag är pank nu, ha ha! Efter helgen lär jag vara det. Ska ju ut och festa ;)
Ska lägga mig i soffan en stund. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anne

Har aldrig testan lösögonfransar men det är fint! Har du några tips på vad man ska tänka på? Kanske du kan lägga upp en bild när du har dem på dig? Ha det bra! Kram

2009-01-29 @ 15:57:51
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA tack! :)



Mjaaa min gröt ser godare ut än detdära iaf.



Jag såg dig på Ica idag. 100% säker att det var du för du puttade runt en vagn vid korvarna ;P HAHAHAHAHHA! U like them big haaaah? ;)

2009-01-29 @ 23:21:02
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0