Kvalitetstid.

Idag ska jag och lilla mamsen ha kvalitetstid, det var mycket länge sen vi hade det och vi behöver det, för både hon och jag har haft våra bra och dåliga dagar på sistone som man brukar säga :) Och Ikea ska ju vara sveriges bästa försoningsställe, eller var det raggningsställe? :P ha ha! Nåja, vi ska alla fall dit och ha det jätte kul, ska övertala mamma att hon tar med sig sin kamera :)
Nu ska jag ta mig nåt att äta, sen ska jag göra mig iordning. Mitt rum är snart klart :D *wiiie*
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Carol

attans gumman har du inte testat kameran du fick? är nyfiken.. jag kanske är utbjuden på bio idag... ;)



puss

2009-01-05 @ 12:30:43
Postat av: Sofia K

Åh, jag hatar ikea. Vår familj blir alltid osams där.. :P Några vill ju kolla hur länge som helst och fundera och.. bla bla bla. Jag vill bara gå igenom helt smärtfritt utan stopp. Och det brukar ju inte gå allt för bra :P Hoppas att du får mysigt iaf! :)

2009-01-05 @ 13:53:15
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej, hittade din blogg via Tessans blogg. Kul att läsa om din renovering, färg, spackel osv, vi håller just på att inreda ett rum åt vår stora flicka i källaren så jag förstår precis! Söt hund har du oxå! Vi har två stycken Dansk/svensk gårdshundar. Hoppas att allt är bra med Tessan och Alicia, hon har ju inte skrivit på länge, hälsa!

Ha en skön kväll! /Anne i Nättraby (utanför Karlskrona)

2009-01-05 @ 19:08:20
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0