Livet

Allt är så rörigt just nu, i mitt liv.
Det är en kille som vill träffa mig. Jag vill träffa han också, men ändå inte. Jag är så van att vara singel nu så jag är så rädd att någon ska ta ifrån min frihet.
Dels också att, jag är ung, jag ska hitta mig själv. Jag vill inte vara beroende av någon som stoppar mina drömmar, kanske inte med mening, men när jag är ihop med en kille glömmer jag vad jag vill, förstår ni?
Nu har jag tankar om att flytta till Göteborg och jag vill inte att nåt ska hålla mig borta från den tanken, jag vill vara med mig själv. Jag kämpar med min stamning, och det tar på krafterna. Det har det alltid gjort.
Nåja, nu ska jag gå lägga mig. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0