Mmm, bacon..

"Brunos" snack om bacon fick mig att bli sugen på det. Jag får nog ta kniven och skära lite på mig :P ha ha!
På tal om bacon, jag blev ganska hungrig, även om jag har för en stund sen krängde i min lite bullar.
Så jag tänkte om jag skulle in och handla lite, jag blev sugen på kyckling. Men jag kom på att jag har inga kläder, för jag tvättar. Jag sitter med en topp, skjorts och en filt runt mig :P Men jag får nog hitta nåt i kylen känns det som.
Jag börjar nog bli sjuk, min vänster arm kliar och gör ont, får kramp i handen ibland. HAHA! Ja, det blir så när jag börjar bli sjuk . Men jag har min anledning, som jag inte tänker berätta för er :P he he.. Och jag vet vem har smittat mig, min syster Lotta ! Tack ;) Jag som ska göra hörseltest på torsdag . Jag kan inte vara sjuk då :P Men jag får helt enkelt sova mycket och äta mycket vitaminer. Eller hur? :)
Okej, nu bara svamlar jag en massa .
Ciao!


Lotta, det är måndag idag. Vi ska egentligen shoppa då ;) ha ha!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Den lilla godingen gick på 5000:- men jag tror och hoppas att det var värt det!



Jasså, är måndagar shoppingdagar?! :P

2009-01-19 @ 17:42:25
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0