Ojsan


Min frukost/lunch. Havregryn, mjölk, honung och banan. Mums :D

Jag vaknade liiite för sent idag idag. kvart i elva :S Men fan, jag vaknade med att ena näsborren var täppt! Säg inte att jag håller på att bli sjuk! För jag ska ju festa på lördag :/ Jag funderar om jag ska göra cheesecake som efterrätt? Eller Lottas ananaspaj? ;) Seriöst, jag käkar inte ananas, men hennes paj är suveränt god ! Lotta, hjälp mig att tänka! :P

Ikväll blir det afro-jam. Jag känner mig inte helt frisk i kroppen än, men jag känner att jag måste shaka loss lite :)
Igår spelade dom crossfire - Lady på tv:n och jag var bara tvungen att dansa varenda sekund :P Jag verkligen älskar den låten, och den påminner mig om bulga :)

Snart kommer syster och bebbe hem hit och ska fika :)
Vi hörs senare ! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Mjo, lika bra att vara ärlig. Jag ska dock ta mig i kragen och vara barnvakt två dagar nästa vecka. Det blir första steget ut i världen igen.



HAHA ser att du tagit mitt råd med gröt och bananer du ;)

2009-01-28 @ 18:56:02
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0