Snöpromenad

När jag vaknade så bestämde jag mig för att gå ut med izzi på en promenad före frukosten (tydligen så ökar det fettförbränningen sen när man äter eller nåt) Så jag klädde på mig och Izzi, ja hon har inte så mycket päls just nu, jag vill ju inte att hon ska frysa :S





  
Hon liknade den ödlan i Jurassic Park 1. HAHA! :P Min underbara izzi.


Igår kväll hade jag planer på att ta en bloggpaus, men när jag tänkte det så kom jag på hundra saker jag kunde skriva om, så då kom suget igen :P knäppt va? Så nej, det blir ingen bloggpaus.
Idag tänkte jag småfixa med mina rum, och min moster becka föreslog väggmålning, så då kan hon ju komma hit och göra det ;) ha ha! Jag vill ha Elvis på väggen.
Vi hörs senare ! Ciao.

p.s. Tack för kommentarerna på rummet ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0