Valpbilder.

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på dom små liven :) Det var ju ett tag sen nu, och dom bara växer .
Förresten, så fick jag en ostörd sömn inatt ! Och vaknade av väckarklockan för en gång skull. Vad härligt det va :)
Några bilder är  gamla, men jag lägger upp några stycken så kan ni titta ändå och jag skriver inga namn, för jag vet knappt vilken som är vilken :p ha ha!

             





Gå gärna in på pappas forum här och bli medlem om ni gillar atv. Annars gå in och titta alla fall :D he he

Kommentarer
Postat av: Anne

Men åh så söta de är valparna! Då är det full rulle från morgon till kväll? Det är ju mer jobb än man tror...Ha det!

2009-01-11 @ 15:09:31
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0