Go natt !

Nu har jag diskat bort all den illaluktade disken, så att inte pappa får en chock när han kommer hem imorron :P he he. Dammråttorna får han stå ut med.
Fan va skönt det ska bli att få en ledig helg. Dock jobbar jag till klockan tio imorron kväll, men det gör inget. Bara jag är ledig på lördag och söndag så är jag glad :) Nästa vecka är det verkligen fullt ös medvetslös, jobba varenda dag och jag ska försöka byta dag med nånannan så att jag kan gå på öja på lördag. Crossfire kommer dit nämnligen :) Men får se hur det går.
Carol, jag kommer till dig vid tolv tiden imorron. Det blir bara en snabb vända, jag börjar halv ett.
Nu måste jag nanna, klockan bara tickar iväg. Ha en bra sömn! Go natt.


Jag älskar mitt halsband. Tack Chanette! :D

Kommentarer
Postat av: Aylin - All eyes on me

SV; haha sant men skulle aldrig vilja bo där !

2009-07-17 @ 01:02:07
URL: http://aylincaglipamuk.blogg.se/
Postat av: Carol

Du är FANTASTISK :)

2009-07-17 @ 08:09:24

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0