Längtar till kvällen.

Jag har nästan precis vaknat och jag längtar till kvällen redan. HAHA! Jag är så himla trött och har ont i kroppen, jag vill vila. Jag vill inte jobba. Jo, men bara just för pengarnas skull.

Igår hade jag och M jätte mysigt. Vi gick till Pizziera Regementet och beställde pizza för jag hade inte käkat något. Det var full vart på mig hela dagen ju, hade inte tid att äta då :P Alla fall, vi tog pizzan hem och käkade. Sen blev det film, vi såg filmen Bolt. Den filmen är verkligen sorlig varje kvart för helvete! Jag lippade hela tiden tyckte jag :P ha ha! Sen hände inte mycket mer och jag åkte hem :) Jag är lycklig.

Nä, jag får väl göra mig iordning och åka till jobbet. Håll tummarna för en lugn kväll :)


Saknar min ford. <3 Dock inte när den var krockad.

Kommentarer
Postat av: <---

hejsan

Trevlig blogg du har.

Ha det bäst

2009-07-26 @ 12:35:00
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0