När det inte blir som man har sagt

Blir jag så himla besviken och ledsen. Gissa tre gånger? Det blir ingen träff med Marre och Sanne, pengar problem från Marres sida och när jag säger att jag kan bjuda på mat (eftersom det är min tur) så säger hon fortfarande nej. Nåja, det får bli en annan dag. Det kanske blir en liten träff med M ikväll istället ;)

Så klart när jag är ledig, ska alltid nån ringa och väcka mig, idag var det Carol KLOCKAN ÅTTA på morgonen och börja dividera om urinvägsinfektion och akuten. Sen ringer hon mig igen vid nio, kommer inte ihåg vad hon ville, och sen messar hon mig en timme senare. Carol, jag ville SOVA! :P HAHA! Pga av henne så sov jag till halv ett. Ganska skönt faktiskt, sov nästan i tolv timmar :D

Nu tänkte jag att jag skulle ut och gå med izzi och dolly på gatan (lät fel, i know) Men som sagt, dolly är inte koppeltränad, så jag måste lära henne. Shit va mycket energi hon har! Jag har dom två i sängen nu, Izzi ligger lug och sover medans Dolly bäddar hela tiden.

Nåja, vi hörs sen :D ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0