Sängen kallar!

Jag är sjuuuukt sugen på chips! Sourcream and cheese.. Muums. måste till sjöbo en dag och kolla om dom har den på Coop. Isåfall ska jag köpa hela kartongen! :D ha ha! Nåja, jag får dricka ett glas vatten innan jag ska nanna :)

Jag träffar någon speciell nu, vi har varit på nåna dejter och det känns så himla bra med honom. Jag har inte nämnt det här, för att.. ja jag vet inte. Har bara inte velat, det kanske kunde gått dåligt (för femtioelftegången, jag råkar inte ha tur med kärleken eller killar) Men denna gången går det bra hittils, vi båda tycker att det känns som att vi har känt varandra i evigheter. Förtillfället heter han M (jag vill inte skriva ut hans namn) och jag har nämnt M innan :P men väldigt diskret :)

Nu ska jag gå lägga mig så att jag inte somnar allt för sent :)
Hoppas ni har haft en trevlig torsdag! Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0