Värsta stormen.

Runt tio tiden ringde min chef mig. Fan också tänkte jag, jag får säkert jobba tidigare idag. Först var han sur för att jag inte hade svarat i helgen (det var min lediga helg på väldigt länge) Men alla fall, han sa att jag fick ledigt ikväll. HA! Fan va gött :)

Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med denna dagen.. Vad ska jag göra? hmm.
Det är värsta stormen ute. Trodde att hundarna skulle flyga iväg när jag släppte ut dom i trädgården!

Jag kanske kan fixa en lägenhet. Tessans gamla lägenhet som hon hade för cirka tio år sen. Men jag vet inte, det är ju en ekonomiskfråga. Jag vill inte få hjälp av soc, jag har ju ingen fast ekonomi, så jag vet aldrig hur mycket pengar jag får. Man skulle ju kunna ta risken, men hur kul är det om det missyckas? Jag har det bra här hos pappa, jag bor här gratis utbyte mot att jag ser till att huset står kvar när pappa kommer hem från jobbet. Helst av allt skulle jag vilja spara lite pengar (medans jag bor hemma) och sen börja tänka på att flyga ur boet. Det är ju inte speciellt kul att flytta hemifrån och inse att man inte har en liten sparbössa som jag kan förlita sig på när lönen är slut.
Nä, jag får nog tänka lite mer på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0