Allmänt.

Jag städa lite i min garderob. Det ser ut som ett bombnedslag! Men jag pallade i en kvart, hängde upp lite kläder som låg i sopsäckar och la lite kläder som jag inte skulle ha eller vill inte använda.. Eller ja, jag vet inte vad jag ska göra med dom :P ha ha! Pappa har inte fixat mina hyllor än som han har lovat sen jag flyttade hit :P Jag får nog vänta tills han har ledig vecka helt enkelt, det borde ju egentligen va .. inte denna veckan som kommer, men nästa igen. Han jobbar ju denna veckan, sen när han kommer hem på fredag så går han nog på sin lediga vecka.. Okej, kanske inte borde diskutera pappas jobb här, men men :P
Min mage är fortfarande inte bra, den bubblar och mumlar :) ha ha! Jag har egentligen inte lust att äta. Men jag måste ju äta var fjärde timme, så är det :)
Ikväll ska jag ta det lugnt, ha lite Pauline-tid. Det var länge sen jag hade det :)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Nu på fredag så går han på sin lediga vecka..Puss

2009-06-15 @ 10:54:29
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0