Finally!

Äntligen är jag hemma! Jag trodde aldrig att jag skulle komma hem :P
Jag körde till Carol vid halv tolv, så körde vi till Malmö. Carol kom med förslag att vi skulle till jägersro  för där var skopunkten. Vi älskar skopunkten :) Där hittade jag två par skor. Yeah :D Två för 149kr cirka. Me like! Nu kan jag kasta mina skabbiga, (fast jag kommer nog inte slänga mina röda skor tessan, sorry, but I looove them) HAHA!
När vi skulle in till stan kom vi HELT FEL! Vi kom till Svedala igen! Lite panik jag fick, för jag var redan stressad över att jag skulle hinna till jobbet senare. Till slut kom vi fram, och då var klockan redan mycket så vi fick ta en snabbis på stan. (höhö) Jag köpte lösögonfransar och en ring på H&M, mer blev det inte.
När vi skulle köra hem, tog vi en jäääävla omväg. Vi kom nästan till Köpenhamn ju :P haha! När vi kom till Ystad var klockan kvart i fem, och jag började klockan fem! Snabbt förbi Donken och köpte var sin Happy Meal (jag råkade slänga min leksak i soptunnan nu när jag kom hem, fuck också. HAHA!) Sen slängde jag nästan av Carol i farten och körde till jobbet.
Allt gick bra där också. inga tragedier :) Och jag hatar att köra i Malmö, jag ska hädanefter ta tåget!

Imorron är det full rulle igen. Logopeden halv tolv i Lund och sen direkt till jobbet. Skit kul, det kommer bli en sen kväll eftersom dom sista gästerna kommer kvart i åtta. 40stycken! yay.

Förresten, tak chanette för halsbandet! Jag hämtade det hos mamma nu i veckan :D Skit snyggt var det ;)

Nu ska jag läsa mina 61inlägg, sen ska jag sova.. Känns som att jag bara kommer skumma igenom dom. Hoppas att ni har haft en trevlig onsdag, för det har jag :D Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0