Ja, jag ska sova... snart.

Vad hände förresten med min "jag-ska-börja-banta"? Jag käkade bröd till frukost (Jag ska börja käka havregryn med mjök) Sen käkar jag på McDonalds, och på jobbet blev det lite fläskfile, massa potatis(skit goda) och murkelsås (som typ består bara av grädde) ha ha!

Nej, imorron måste det bli skärpning. Eller, nej till helgen.. eller nej, fan också! Imorron kommer det bli jobbigt eftersom jag kommer inte vara hemma på hela dagen, och på fredag  kommer jag nog heller inte vara hemma på hela dagen, ska jag på Carols student. Hmm, ska jag säga nästa vecka istället? :P haha!
Äsch, jag blir så trött på mig själv ibland :P ha ha! Go natt!


Jag vill också ta studenten igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta tag i det bara istället för att skjuta upp det!

2009-06-11 @ 08:55:31
Postat av: Tezzan

Vilken tid tar hon studenten?i ystad?

2009-06-11 @ 17:30:29
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0